Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace ve vybraném podniku
PROKEŠ, Tomáš
Cílem práce je analýza systému komunikace ve vybraném podniku a návrh změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vztahují ke komunikaci, které jsou následovány procesem a členěním komunikace. V praktické části je nejprve provedena charakteristika zkoumaného podniku XY. Poté je analyzován současný stav komunikace ve vybraném podniku pomocí řízeného rozhovoru s manažerem. Tato část je následována dotazníkovým výzkumem. Při tomto výzkumu byl zjištěn pohled zaměstnanců na kvalitu a spokojenost s komunikací. Na základě výsledků zjištěných při výzkumu budou společnosti navrženy možné změny, které by pozitivně ovlivnily aktuální stav komunikace.
Relace mezi verbální a neverbální složkou v reklamních komunikátech.
Rybová, Aneta ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy verbální a neverbální složky v reklamních komunikátech. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy všeobecně, cílové skupiny a modelu působení reklamy na adresáta. Podrobněji jsou zpracovány jednotlivé složky heterogenního komunikátu, tedy složka verbální (slovo) a neverbální (především obraz a barva). Druhou (praktickou) část představuje analýza osmi tištěných časopisových reklam ze dvou okruhů, kterými jsou reklamy na automobily a reklamy na banky. Práce obsahuje srovnání jednotlivých reklam v rámci každého okruhu a závěrem rovněž srovnání specifik obou kategorií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Výzkum verbální a nonverbální komunikace speciálních pedagogů a vychovatelů s lidmi s handikepem v rámci metody bazální stimulace
JANKŮ, Jana
Práce se v teoretické části zabývá Konceptem bazální stimulace. Jeho prvky a možnostmi použití. Dále seznamuje s pojmy komunikace verbální a nonverbální a jejími druhy. Popisuje možnosti vhodné komunikace s lidmi s různými typy postižení. Vysvětluje klíčové pojmy mentálního postižení a jeho stupně. V praktické části práce ukazuje komunikační přístupy a dovednosti speciálních pedagogů a vychovatelů v souvislosti s použitím Konceptu bazální stimulace a jejich rozdílné vnímání žáků s handikepem. Věnuje se také reakcím žáků na pedagogy a metodu bazální stimulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.